Monday, May 16, 2011

Salam..

Salam,
Malam tuk tek sempat juak berjual kat Central Market Sarikei, sebab ada rami kat sia dak PSKPP, Jabatan Pelajaran nganjur Malam Berambeh Seni. Di antara aktiviti yg dijalankan oleh sidaknya malam tuk tek adalah pertandingan karaoke dak cikgu2 pakei milih utk wakil bahagian Sarikei ke Peringkat Negeri Sarawak mun sik silap saya. Disamping ya juak, ada persembahan tarian dari dak miak sekolah kat bahagian Sarikei tuk..wallaa..rindok nangga miak berjoget..

Anyway, lusak, hari Rabu ada Pertandingan Tarian miak sekolah Peringkat Negeri dan ada juak tanding lagu puisi mun sik silap saya dari info2 yg saya dgr tadik. So, saya cadang nak berjual keropok lekor dan air minuman disamping ya ada juak kuih2 kering seperti kacang cornflakes, & berbagai2 kacang lah, sik tauk nak nyebut. Yang semestinya memanglah Keropok Lekor Badrulhj yang akan menjadi tumpuan, InsyaAllah...Anda semua yg berada disekitar bandar Sarikei @ Central Market, Sarikei time ya kelak jgn lupak singgah sebentar ke gerai saya orite!

Ok lah cukup lok buat setakat tuk, mata pun dah ngantuk, nak tido rehatkan diri setelah kepenatan sehari2 tuk tek. Ada masa dan ketika kelak saya akan update lagik lah blog tuk untuk tatapan ada semua ok. So jgn segan2 dan silu utk hebahkan pasal blog tuk dan share ke apeke kat kawan2 semua yer..share at Facebook lagik bagus, senang jak, just klik share kat tepi ya ajak ok.

Salam keropok lekor utk kitak org semua...


Tuk Gambar anak kamek yg Bongsu buat ketika tuk..kiut sik, sapa nak berkenalan boleh tanyak ngan bapaknya k...heheh..

Aaaallluuuusssssss!!!

No comments:

Post a Comment