Sunday, May 15, 2011

Assalamualaikum Wbth dan Salam 1 Malaysia

Assalamualaikum WBTH, salam 1 Malaysia dan tak lupa juga salam keropok lekor kepada pelanggan-pelanggan yang dihormati. Di sini ingin saya memaklumkan bahawa dengan rasminya saya lancarkan sendiri blog Keropok Lekor saya ini untuk tatapan anda semua.

Pelanggan2 yg dihormati sekalian, tujuan blog tuk dipolah adalah untuk mempromosikan jualan keropok lekor dan gerai yang saya jalankan di bandar Sarikei. Gerai saya beroperasi di Pasar Malam Sarikei @ Tebingan Nyelong, Sarikei dimana hanya dibuka pada hujung minggu sahaja buat ketika dan masa ini sebab MDS Sarikei belum agik nak molah pasar malam tuk diadakan pada setiap malam. . So..yodeh..ada speaking london juak sikit aku tuk, mun kitak org ada berkesempatan boleh lah berkunjung di Gerai saya kat tempat spt yg dinyatakan. Selain daripada keropok lekor, byk lagi jualan2 lain di gerai saya dan org2 sebelah, spt kuih muih, ayam panggang, cakoi, kebab, mee kolok, burger dan sebagainya. * mun nak tauk apa juak dijual jalan sendirik di pasar malam sia ok..heheheh..jgn mare..

Untuk makluman kitak org juak, saya akan bukak gerai di hadapan rumah beralamat di Lot 151 Jalan Rentap Kampung Seberang Sarikei, pada siang hari minggu/Ahad, mun sik tauk juak, rumah saya berhadapan sekali dgn simpang Jalan Meruton/Baji, rumah warna kuning yg dah faded sikit hehehe..so..jemput2lah utk beli keropok lekor aku.

Ada lagik..
Bagi sesiapa yangnak beli keropok mentah pun saya da jual juak, tapi bergantung kepada stok. Saya jual dgn harga RM2 sebatang. Mun nak dah digoreng saya jual dengan harga RM1 = 6 keping/igek lupak juak nak madah tek. Keropok yg saya jual tuk adalah diimport dari Kuching dan buatan dari Kelantan. Nang pior rasa ikan bro..best bro..best bro....saya pun kinek tuk dah hari2 makan keropok lekor tuk, kotan sedap eh..hehehh.

Jadi pesanan saya utk u all, sudi2lah datang ke gerai saya untuk merasa sendiri keenakan, keropok lekor saya tuk. Saya akhiri dolok buat setakat tuk dgn jutaan terima kasih kepada kitak org semua yg sudi atau telahpun merasa keropok lekor saya, tdk lupak juga kpd yg telah melayari blog saya ini. Dengan trademark saya spt biasa lah..owh...aluuusssssss....orite, callooo...

No comments:

Post a Comment