Monday, May 23, 2011

Hai Semua....Assalamualaikum..

Bertemu agik kita kali tuk, hmm..tuk nak cerita sikit pasal projek terbaru aku. Sik lamak agik ada produk baru yg akan aku jual kat gerai kelak. Idea aku nak memasarkan produk tuk mmg dah lamak dah terpendam, cuma menunggu masa dan ketika jak gik aku nak start sbb masih mencari sesuatu yg penting dalam projek terbaru aku. Memang semua tertanya-tanya ndak, apa ndak gik projek aku untuk kali tuk heheheh....kata aku lah, bukan kata kau...huhu. Aku tuk sebenarnya belum berpuas hati dengan apa yang telah aku buat selama tuk di gerai debah ya, sebab ya lah aku masih tercari-cari apakah produk selain daripada keropok lekor yg boleh aku jual digerai..hmmm so aku pun teringat something ya...heheh, jadi sekarang tuk projek ya telah dalam perancangan dan mungkin akan bermula dalam masa terdekat tuk.

Disamping ya juak, lupak ku nak madah ngan kitak orang, aku ada berjual air minuman istimewa juak kat gerai, warna air yang aku jual ya unik sikit sebab nya berwarna biru. Mungkin byk org tertanya-tanya air apa ndak kah warna biru dijual aku digerai ya kah? Jadi bagi sesiapa yg mauk tauk air apa yang aku jual, boleh beli, cuba try sendirik rasa air ya baruk kitak org tauk harga murah jak, RM1 segelas, x rugi beli, dh sekali pasti nak lagi dan lagi....heheh..strategi u...uuu...

So kali tuk aku sik mok nak cerita panjang-panjang lok untuk kali tuk, sbb aku masih ketandusan idea, masih mencari-cari juak idea utk melancarkan projek terbaru aku tuk, yodehh...jadi kitak org bersabar jaklah dolok ok, dan nanti kan kemunculan produk makanan terbaru dari aku kat gerai kelak..mun sik suprise, buat2lah suprise hahahah.... jadi seperti biasalah....


Aaaaalllluussssss!!!!.......

No comments:

Post a Comment