Wednesday, May 25, 2011

Projek Terbaru at Gerai Badrulhj Sarikei

Assalamualaikum WBTH, Tuan2, Puan2, Makcik2, Pakcik2, Abang2, Kakak2, Adik2 sekalian....



Nak madah ngan kitak org semua lok, tuk lah projek terbaru dari Gerai Badrulhj yang akan bermula pada hujung minggu tuk di Pasar Malam Sarikei. So, peminat2 Kentang Spring atau Potato Spring jgn ketinggalan untuk mengunjungi gerai aku hujung minggu tuk. Harga, aku jual ikut pasaran kat Sarikei iaitu RM 1.50 minimum hingga RM2.00 Maximum. Sapa2 yg sik faham kenak aku molah harga mcm ya, aku akan terangkan serba sedikit orite. Sebenarnya nak harga RM1.50 ya adalah normal price, dan RM 2.00 ya adalah utk yg bersaiz besar sikit. Jadi, ikut pilihan masing-masing lah gik mun nak makan nak besar atau yg biasa ajak. Sapa-sapa yang "mongan" nya besar ya boleh beli nak harga RM 2.00 ya bok cukup..heheheh.

Dikesempatan tuk juak aku nak maklumkan yang keropok lekor masih lagi dijual di gerai aku seperti biasa orite, jgn fikir aku dah sik jual agik sebab dah ada nak baru. Ianya diteruskan seperti biasa. Dan sigek agik,  yang paling penting untuk information semua, InsyaAllah aku akan buka gerai di depan rumah aku kat Lot 151 Jalan Rentap, Kampung Seberang Sarikei bermula pada minggu hadapan. Masanya adalah Isnin hingga Khamis Jam 7.00 pm hingga 10.30 pm dan pada hari Ahad Jam 2.30 petang hingga 9.00 malam. Sebarang perubahan akan saya updatekan dan maklumkan kemudian orite!!. Sik lebih dari ya juak, kitak2 ya, sudi2lah berkunjung ke gerai aku untuk membeli dan merasa POTATO SPRING DAN KEROPOK LEKOR AKU seperti apa yg telah aku rasa..MASIH AKU TERASA....huhuhhu..

Jadi setakat tuklah buat kali tuk lok, kelak2 aku updatekan lagik utk info kitak org semua. Kepada sapa2 yg sudi follow blog aku tuk aku ucapkan berjuta2 terima kasih, semoga kitak org semua dirahmati Allah dan bagi sesiapa yg belum follow, boleh klik butang "follow" kat tepi sebelah kanan ya k. Ikut jak arahan selanjutnya. Dan seperti biasa sambutlah salam Keropok Lekor di Angin Lalu dan salam yang terbaru dari aku , Salam Kentang Spring.....Toing!!...Toing!!...

Assalamualaikum...WBTH..

Allluusssssss.........!! Toing!..Toing!!...



No comments:

Post a Comment