Tuesday, May 17, 2011

Info Terkini

Salam,
Besok ada Pertandingan Tarian Untuk Sekolah-sekolah, Peringkat Negeri bertempat di Central Market Sarikei. Dgr2 event tuk berlangsung selama 2 hari, dari siang sampei ke malam. InsyaAllah, gerai ku akan dibuka kat sia mulai besok. Mcm biasalah, menu utamanya adalah keropok lekor....Alllluussssss!!, disamping ya juak ada kuih muih, air minuman, nasik lemak, mee goreng, kepak ayam goreng, kekacang, dsbgnya. Dak kuih muih & menu lain ya Mak aku yg buatkan, tumpang sekaki kat gerai aku, lagi byk menu lagi bagus...huhuhu. So semestinya harapan aku gerai aku akan diserbu oleh miak2 sekolah besok. Mun sik byk, sikit pun jadilah..rezeki dari Allah SWT yg tentukan, cuma yg perlu berusaha adalah kita semua tuk. Betul sik?..anyway kepada sesiapa yg dah menjenguk kat blog aku tuk, sila2 lah berikan komen yg membina utk aku mempertingkatkan lagi usaha bagi memajukan bisnes aku tuk. Jadi share2 lah kat kengkawan semua pasal blog tuk ok. Semoga anda semua diberkati Allah SWT hendaknya, amin..

Ok lah, malam tuk tek dah prepare semua brg2 keperluan utk berdagang besok, cuma pagi besok nak angkat jak gik ke venue. Mak & bini aku yg akan jaga gerai sbnrnya besok, sambil dibantu oleh adik iparku. Aku mpun kerja besok sbb ada misi lain di pejabat yg perlu diselesaikan. Sambil2 ya aku akn jenguk2 juak lah ke gerai orite. So, thats all 4 tonite, ada masa saya akan post lagiklah pasal projek keropok lekor aku tuk heheh..projek lah katakan...so anda semua jgn lupak sama2 doakan aku maju jaya & sukses dalam perniagaan yg aku jalan kan tuk ok. Mcm biasa lah aku akhiri dolok kali tuk dgn trademark aku ....



Allluuuuussssss...!!

No comments:

Post a Comment