Wednesday, June 1, 2011

Hai Kawan-kawan!!

Assalamualaikum..wbth..

Hari tuk tek dah start aku berjual keropok lekor ngan kentang spring kat depan rumah aku di Lot 151 Jalan Rentap Sarikei. Ngenang hari tuk tek cuti gawai juak, sempat berbeli bahan2 k berdagang & prepare sikit2 perhiasan di gerai walaupun sik seberapa. Jadi sesiapa yang lalu kat depan rumah aku, singgah2 lah sebentar orite. Hari tuk aku promosi harga kentang spring RM1.50 jak sebatang,...mun biasa aku jual kat Pasar Malam, yg besar aku jual RM2 dan yg kecik harganya RM1.50, murah kan? Harga promosi tuk aku buat sampei hari khamis jak, hari jumaat aku dah berdagang di Pasar Malam. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan tuk untuk merasa keropok lekor dan kentang spring yang aku jual dgn harga promosi tuk ok. Rugi sik beli i cakap ngan u...yerdeh..
Hmm..apa gik owh, kali tuk malas nak berceloteh panjang, sempena cuti gawai tuk sik ada aktiviti, tuk lah aktiviti yang aku buat dari membuang masa pia ajak..dapat juwak hilangkan rasa bosan dok rumah betul sik, sambil ya dapat menjana pendapatan sampingan juak...lampu kelip dah di pasang keliling gerai aku, utk menceriakan lagik persekitaran gerai aku..huhuhu..so jemput2 lah bertandang yer..
Ok lah tuk ajak lah dolok buat kali tuk, nak cerita panjang2 , gua dah ketandusan idea..so, kelak2 kita cerita agik k..ce cite..cecite..

Alluussssss.....Toing!!..Toing!!

No comments:

Post a Comment