Wednesday, October 19, 2011

Halo..halo..haloooo...

Assalamualaikum WBTH & Salam 1 Malaysia


Lamak dah sik update blog tuk eh disebabkan ke"busy"an semenjak 2 menjak tuk. Tapi sik apa ada juwak kesempatan hari tuk untuk updatekan blog tuk untuk tatapan kitak orang semua oriteesssszzz....

Info terkini berkenaan dengan gerai saya ialah ianya masih agik aktif & giat dijalankan kat Pasar Tamu Sri Nyelong sia. Sapa2 sik tauk, saya nak madah situk venue nya adalah di belakang Supermarket Friendly kat Wisma Jubli Mutiara sia, tempat orang jual sayur ya bah. Mun sik tauk juwak, hujung minggu ya mun ada masa gi lah raon2 kat Pasar Tamu Nyelong sia okeyh. Selalu jak gerai saya tuk berpindah randah koh eh, disebabkan saya belum ada tempat yang tetap, al-maklumlah masih "melukut di tepian gantang" hahahah. Tapi sik apa setiap hujung minggu gerai saya memang akan dibukak kat tempat nak di padah saya tadik ok. Owh lupak tek, buat masa tuk gerai saya hanya menjual Kentang Spring dan keropok lekor belum gik dapat dijual kat sia disebabkan sik cukup tangan & tempat yang belum gik sesuai. Harga Kentang Spring yang saya jual masa tuk adalah RM2.00 ikut harga pasaran semasa. Memang berpatutanlah owh!. Kinek tuk alhamdulillah lah berjual kat sia, berkat usaha dan titik peluh dirik pun ada juwak sikit k nampung belanja al maklumlah taraf hidup masa tuk memang tinggi dah jadi sik cukuplah dengan makan gaji jak untuk perbelanjaan bulanan tol sik. 

Hmm..ok lah lok nong eh...sik berapa juwak idea masa tuk, mun ada masa kelak saya update gik lah blog tuk untuk tatapan kitak orang ok. Kepada sapa2 yang belum gik berkunjung ke gerai saya kat sia adalah dialu-alukan datang, sik dapat meli sigek, 2-3 igek pun jadi lah ahakszz...anyway kepada Pelanggan2 setia Gerai saya, terima kasih..terima kasih..terimakasih..di atas sokongan dari kitak orang selamak tuk okeyh. Semoga kitak orang semua diberkati oleh Nya..amin..

Rutin Hujung Minggu Di Pasar Tamu Sri Nyelong Sarikei
@
Gerai Badrulhj Sarikei


Assalamualaikum WBTH..Gua Caya Sama Loo....


No comments:

Post a Comment